fbpx

Veelgestelde vragen

Algemeen

Wat gebeurt er met mijn persoonsgegevens?

Deze blijven uitsluitend in het bezit van Damestassen&Zo. Wij verkopen geen gegevens door aan derden. Wij gebruiken deze gegevens uitsluitend voor het versturen van je bestelling.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kom ik nu op mijn persoonlijke pagina?

Klik dan op deze link: wachtwoord vergeten.Vervolgens verschijnt er een invulveld waar je je e-mailadres moet invullen. Klik op de button ‘ Verstuur ‘ en je nieuwe wachtwoord wordt naar het door jou opgegeven e-mailadres verzonden. Dit wachtwoord wordt automatisch gegenereerd en bestaat uit willekeurige tekens. Op je persoonlijke pagina staat de link “Wijzig je wachtwoord”, hier kun je je wachtwoord wijzigen.

Moet ik een account aanmaken om een bestelling te plaatsen?

Nee, je kunt bij Damestassen&Zo ook zonder account een bestelling plaatsen. Je gegevens worden dan niet opgeslagen.

Wat is de functie van mijn persoonlijke pagina?

Op je persoonlijke pagina kan je de status van je bestelling(en) bekijken. Je vindt er ook een overzicht van al je (recent) geplaatste bestellingen. Daarnaast kan je hier je persoonlijke gegevens, zoals adresgegevens aanpassen.

Kan ik mijn accountgegevens later nog aanpassen?

Je kunt je persoonlijke profiel altijd aanpassen. Log hiervoor in met je e-mailadres en je zelfgekozen wachtwoord. Vervolgens kun je op “wijzig mijn gegevens” klikken om je profiel te wijzigen.

Zijn alle prijzen op de website inclusief BTW?

Ja, alle prijzen zijn inclusief BTW, dus geen verrassingen bij de kassa!

Wat voor soort merken verkoopt Damestassen&Zo?

Damestassen&Zo heeft producten in de collectie van authentieke en bijzondere ontwerpers; veelal van Nederlandse bodem. Wij gaan voor bijzonder en voor kwaliteit. 

Kan ik bij Damestassen&Zo alleen tassen kopen?

Nee hoor! Bij ons vind je ook portemonnees en allerlei leuke accessoires. Wij heten niet voor niets Damestassen&Zo.

Bestellen

Is mijn artikel op voorraad?

In principe zijn de producten op de site op voorraad. Omdat wij ook met merken werken met een kleine oplage, of zelfs met unieke stukken, kan het zijn dat het product niet meer geleverd kan worden. In dat geval nemen wij zo snel mogelijk contact met je op. Wil je absolute zekerheid voordat je bestelt? Stuur dan een e-mail naar info@damestassenenzo.nl.

Kan ik bestellen vanuit België?

Natuurlijk kun je ook een bestelling plaatsen vanuit België! Wij doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk bij je af te leveren.  

Hoelang duurt het voordat mijn bestelling binnen is?

Nadat je bij ons een bestelling hebt geplaatst ontvang je direct een bevestigingsmail. Je bestelling ontvang je meestal binnen 1-3 werkdagen.  

Betalen

Betalen met IDEAL

Voor een zo snel mogelijke afhandeling van je bestelling is IDEAL de beste betaalmogelijkheid. 85% van de Nederlanders die online een bestelling plaatst betaalt inmiddels met Ideal. Als je kiest voor IDEAL kom je direct in de veilige omgeving van je eigen bank terecht. Van hieruit kan je de betaling uitvoeren zoals je dat gewend bent met internetbankieren.

Het grootste voordeel van IDEAL is dat de betaling direct wordt voldaan en wij hiervan een melding ontvangen. Wij kunnen dan gelijk de order gaan verwerken.

Betalen met PayPal

Natuurlijk kun je kunt bij Damestassen&Zo ook betalen met PayPal. Wanneer je een bestelling hebt geplaatst kan je via je bankrekening (via jouw PayPal-saldo) of met een creditcard je bestelling betalen. Transacties met PayPal zijn veilig.

Retourneren

Retourneren van je bestelling

  • Je kunt je artikelen binnen 14 dagen retourneren. Omdat wij met verschillende leveranciers werken, verzoeken wij je bij een retour eerst een mail te sturen naar info@damestassenenzo.nl en wij informeren je dan verder.
  • Je artikelen kunnen alleen in de originele staat en in de originele verpakking geretourneerd worden, inclusief bijbehorende accessoires en/of informatiedocumenten.
  • De retourkosten zijn voor je eigen rekening. Je ontvangt de aankoopkosten zo spoedig mogelijk na ontvangst van je pakket terug.
  • Ruil je het product om voor een ander product, dan nemen wij de retourkosten voor onze rekening. 

Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?

Je bestelling wordt altijd gratis verzonden; dus geen verrassingen bij de kassa! 

Alternatief afleveradres

Wij verzenden jouw bestelling binnen Nederland en België naar het adres van jouw keuze. Je kunt dat tijdens het bestelproces aangeven door bij het invullen van je gegevens de optie ´Naar een ander adres verzenden´ te kiezen.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Je bestelling zal twee keer aan de deur worden aangeboden. Mocht je beide keren niet thuis zijn dan krijg je bericht dat het pakket voor je klaarligt op het voor jouw dichtstbijzijnde afhaalpunt.

Levering en levertijd

Zodra wij je betaling hebben ontvangen gaan we je bestelling verwerken. Je ontvangt je bestelling binnen 1-3 werkdagen.

Meer vragen? Neem contact met ons op!

Voor andere vragen of opmerkingen kun je ons mailen naar info@damestassenenzo.nl